23 Eylül 2016 Cuma

[KİTAP ÖNERİSİ!]

Merhabalar sevgili okurlarım;

Geçen haftalarda bir alışveriş merkezine gittim ve orada bir kitapçıya girdim. Raflar arasında göz gezdirirken çok ilgimi çeken farsça bu kitabı buldum. Almakla almamak arasında bir an kararsız kaldım. Çünkü bilmediğim bir dil nasıl öğrenebilirim ki diyordum. Bu kitapta beni çeken büyük olasılıkla  etkilendiğim bir kaç İran filmi olacak ki; kitabı hemen o gün büyük bir heyecanla alıp elime okumaya başladım daha doğrusu okumaya çalıştım.

Çok beğendiğim bu kitabı takdim etmek isterim.Kitabın içeriğinde önce farsça, sonra okunuşu ve daha sonra Türkçe anlamı bulunuyor. Bilmiyorum belki sizde de dillere merakı olanlarınız vardır. Ben farklı dil öğrenmeyi çok eğlenceli ve aynı zamanda geliştirici buluyorum. Diliyorum ki bu kitabı bir merakla alıp benim gibi sevenleriniz olur.

''Ya âlim, ya ilim öğrenen, ya dinleyen veya bunları seven ol! Sakın beşincisi olma, yoksa helâk olursun.''

 Hadisi şerifiyle, hayırlı akşamlar dilerim efendim...


                                              

4 yorum:

  1. İran filmlerinin etkisiyle ben de Farsçaya meraklanmıştım. Senin tavsiyenle okurum ben de.

    YanıtlaSil
  2. kitabı çok merak ettim alıp bende okuycam ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuyun efendim çok beğeneceksiniz eminim :)

      Sil