8 Eylül 2016 Perşembe

Merhaba pek değerli okurlarım;

Uzun vakittir sizlerle yazı paylaşmak istiyorum fakat sürekli engeller ile karşılaşıyorum.Ama artık hem müsait vakit, hemde yazabileceğim bol miktarda konu başlıkları üretiyorum.Sizlere sahaflardaki  kitapların o puslu kokusunu içlerinize çekebileceğiniz bir ortam kurma arzusu içerisindeyim. Zaman zaman, şimdilerin zaman aşımına uğramış maziye getiren o eski mısraları, tarihimizde doğru bildiğimiz yanlışları tartışacağız. Bazen içli şarkıları, türküleri, şiirleri, sizlere armağan edeceğim. Ve en önemlisi radyo programı yapmayı düşünüyorum. Orada da aynı şekilde tarihi konuları, edebiyatı, şiirler, şarkılar ,türküler eşliğinde nacizane bir program yapmayı diliyorum. Sizleri bu blog sayfamda ağırlamaktan çok müteşekkir olacağım.

Şimdilik benden bu kadar. Sizlere pek değerli şaiirimiz Abdulhak Hamit Tarhan beyefendilerin  ''Gazup bir şair'' şiiri ile yazımı sonlandırıyorum.


 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder